چرا طراحی محیط زندگی را باید به طراحان سپرد؟

در طول مدت زمانی که ما مشغول کار طراحی دکوراسیون بوده ایم همواره به این سوال که “چرا طراحی محیط زندگی را باید به طراحان سپرد؟” پاسخ داده ایم که دلایل آنرا در زیر شرح خواهیم داد :

  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در زمان (با کمک صدها ساعت تحقیق و پژوهش)
  • حذف سردرگمی های مربوط به چیدمان
  • ایجاد فضاهایی که شما در آنها کاملاً احساس خوبی خواهید داشت

هزینه، هزینه، هزینه

طراحی دکوراسیون تنها برای افراد ثروتمند و پولدار نیست!

درصورتیکه تنها یکبار با گروه هوگون همکاری داشته باشید متوجه خواهید شد که کار دکوراسیون آنقدرها هم که فکرش را کرده بودید پر هزینه و پر زحمت نخواهد بود؛ بلکه بسیار لذت بخش و جذاب است. گزینه ها و راهنمایی های که گروه در مقابل شما قرار میدهد قطعاً شما را به آنچه در نظر دارید ­­­­خواهد رساند و این بر اساس استراتژی گروه که انجام کاری بصرفه و در عین حال با کیفیت می باشد استوار است.

زمان، زمان، زمان

امروزه بدلیل تنوع بسیار زیاد و طیف گسترده ای از مواد و متریالهای موجود در بازار در زمینه دکوراسیون محیطهای کاری و منازل، کار دکوراسیون برای کسانی که خودشان تصمیم به این کار میکنند بسیار زمان بر و خسته کننده می باشد. تصور کنید که تنها برای تغیر رنگ دیوار اتاقی در منزل تان چه دامنه گسترده ای از رنگها، دیوارپوش ها و لمینت ها با کیفیت های مختلف برای اینکار در بازار موجود است که این خود موجب سردرگمی شما می گردد­.

حال آنکه گروه ونوس به پشتیوانه تیم دکوراسیون خود که تجربه و شناخت بسیار زیادی در زمینه مواد و متریالهای موجود در بازار دارد می تواند در کمترین زمان ممکن طراحی و چیدمان منزل یا محیط کارتان را انجام دهد.

عامل شادی و نشاط

حتماً این اتفاق برایتان افتاده است که بعد از چندین هفته کار چیدمان منزلتان به مرور محیط اطرافتان خسته کننده و یکنواخت شده است  و آن لذتی را که قبلها از محیط پیرامونتان می بردید دیگر وجود ندارد.

طراحان ما در ساخت محیط های پر انرژی بسیار حرفه ای عمل می کنند. ما می توانیم فضای زندگیتان را با تجربه ای که داریم به نحوی پرانرژی، پویا و محرک بسازیم که تا مدتها نیازی به تغییر آن نداشته باشید و در آن احساس آرامش کنید. ما می توانیم محیط منزلتان را طوری بچینیم که هنگامی که در یک صبح دل انگیز از خواب بلند شدید از محیط پیرامونتان نوید یک روز زیبا را به شما بدهد و شما نیز از آن احساس رضایت و خرسندی ببرید

۱۳۹۸/۱/۲۲ ۵:۱۰:۰۸